Wycieczka do Białowieży

07.06.2017r. uczniowie klas I-VI byli na wycieczce w    Białowieży. Organizatorem wyjazdu było szkolne koło SKO. Zwiedzanie ciekawych miejsc rozpoczęliśmy od   „Pokazowego Rezerwatu Żubrów”. Jest to okres w którym zwierzęta mają potomstwo. Udało nam się zobaczyć małe sarenki, jelenie, łoszaki. Maszerowaliśmy „Szlakiem Dębów Królewskich”, poznając historię Polski. Odwiedziliśmy Muzeum Przyrodniczo-Leśne, które zachwyca każdego zwiedzającego. Dużą atrakcją była przejażdżka „Expresem Białowieskim” . Na koniec wycieczki bawiliśmy się i odpoczywaliśmy przy ognisku. Przewodnikiem naszej wycieczki był Pan Bazyli Skiepko z  Biura Turystyki  „Ryś”. W ciekawy sposób opowiadał  historię Polski , pokazywał ciekawe miejsca w Białowieży jak „Wieża ciśnień”, przedstawił ciekawostki z  życia fauny i flory. W drodze powrotnej wstąpiliśmy do „Schroniska w Hajnówce”. Przekazaliśmy zebraną w szkole karmę,  obejrzeliśmy porzucone psy znajdujące się w schronisku.  Około godziny 19.00 zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy domu.